قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در استان ایلام برگزار می شود.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ایلام با حضور قاری مصری

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام حسن شهیدی با بیان اینکه استاد «فاروق احمد ضیف» از اساتید بین المللی کشور مصر برای حضور در محافل انس با قرآن کریم به استان ایلام سفر کرده است، اظهارداشت: این محافل همزمان با بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان با تلاوت آیات کلام الله مجید برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این محافل فردا پنج شنبه 10 تیرماه (24 رمضان المبارک) از ساعت 17 در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر دره شهر و ساعت 22 در آستان مقدس امامزاده علی صالح(ع) صالح آباد برگزار می شود، افزود: ترتیل خوانی، قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز، سخنرانی، برگزاری مسابقات همراه با اهداء جوایز از دیگر برنامه های این محافل قرآنی است که در استان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام انس نسل جوان با قرآن و آموزه های دینی را هدف برپایی محافل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه امامزادگان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: از عموم مردم مؤمن و روزه دار استان دعوت می کنیم تا برای شرکت در این مراسم روحانی و معنوی در مکان های یاد شده حضور پر شوری داشته باشند.

گفتنی است محافل قرآن کریم در قالب طرح ضیافت الهی، از ابتدای ماه رمضان در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه استان ایلام در حال اجراء است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.